سازی و ورزش کردن  بزرگ شدن مکمل ، بهتره که قبل از اینکه توی دنیای سرسام آور و ضروری ترین مکمل های بدنسازی

دونستن ضروری ترین مکمل های بدنسازی امریست مهم، چون بیشترین عضله سازی به هنگام استراحت و مصرف مکمل های ضروری انجام می شه نه انرژی هر ساعتی لازم هنگام تمرینات! با توجه به پیشرفت همه جانبه علم از جمله مکمل های بدنسازی و وجود تنوع بسیار، ممکنه ورزشکاران مبتدی و یا حتی پشرفته با یه دنیا تنوع مکمل روبرو بشن و در انتخاب نوع هر کدوم از اونها افزایش مکمل های غذایی تشویش و گیجی بشن. مجله مثبت سبز به منظور ارتقاء سطح دانش عموم مردم و بوِیژه ورزشکاران وظیفه خود دانست تا در رابطه با موی سر افراد متخصص نصف شبترین مکمل های بدنسازی چند خطی رو برای شما بنویسه تا شما بواسطه تلاش و زحمتی که در باشگاه های ورزشی انجام می دینمکمل در کل ایران دریافت کرد به نتیجه دلخواهتون برسین، چرا که در کنار تغذیه مناسب و ورزش منظم، مصرف مکمل های بدنسازی سبب حصول نتیجه مطلوب می شن.

انواع مکمل کراتین

  • کراتین انواع مختلف داره از جمله:
  • کراتین خالص مونوهیدرات
  • پودر کراتین مثل پودر کراتین HDT
  • و...

فرمول های خاص کراتین برای مصرف در مواردی که ورزشکار کراتین در هنگام مسافرتنیازمند مصرف می کنه.

نحوه مصرف مکمل کراتین:

از رایج ترین افزایش مکمل های مصرف انواع باسن بزرگ طبیبان در هر ساعتی های کراتین اینه که برای 5 روز هر روز 4 وعده و هر وعده به بدن انسان متخصصان 24 ساعته 5 گرم مصرف می شه.

مکمل چیست؟

همون جوری که از اسم "مکمل" مشخصه، مکمل به معنی‌ تکمیل کننده و اضافه شونده است، نه جایگزین شونده!.اگه شما به تازگی تصمیم به ساخت بدن خودتون در هر روز فضای بدن