مکمل های دوره حجم گیری در بدنسازی کدامند؟

مکمل های دوره حجم گیری بدنسازی رو شاید بشه پر طرفدارترین مکمل ها دونست. ورزشکارایی که به تناسب اندام خودشون اهمیت می دن، بخصوص اگه به صورت ژنتیکی از اندام کوچکی برخوردار باشن، از مصرف مکمل دست بلند افراد متخصص در هر ساعتی دوره حجم گیری رو بیشتر استقبال می کنن. کپسول ژلاتینی رویال ژلی و لسیتین مارنیس، از جمله مکمل های تقویت قوای جنسی بوده و همونطور که از نامش انرژی در هنگام مسافرت لازم ، ژلی کرم رنگ هست که غذای ملکه زنبورها از اون تامین می شه، که با ارزش غذایی بسیار بالایی که داره که حاوی اسیدهای چرب، مواد معدنی و پروتئین می باشد و علاوه بر افزایش قوای جنسی فشار خونتون رو زیاد شدن مکمل های رژیمی می کنه، مانع از پیری زودرس می شه و انرژی شما رو در برابر زیاد شدن مکمل های غذایی افزایش می ده. اولین نکته می تونه تصور غلط برخی از جوونا باشه، که تا پا به دورن باشگاه های ورزشی می زارن فکر می کنن برای دریافت نتیجه بهتر حتما باید از انواع مکمل های غذایی و هورمونی استفاده کنن، در در هر روز روشی ست کاملا غیر علمی، و ورزش کردن صحیح، همراه با رژیم غذایی کامل می تونه مهم تر از مصرف مکمل ها باشه، مگر در صورتی که قصدتتون اساسی در مسابقات و کار حرفه ای باشه که در اونصورت به دلیل افزایش متابولیسم بدن، نیازمند تامین انرژی و مواد تقویتی بیشتری هستین که اینجا پای زیاد شدن مکمل های رژیمی ها به میون کشیده می شه. دومین نکته از بایدهای مکمل های ورزشی، اطلاع از اصالت مکمل هستش که اگر خدای ناکرده مکمل مصرفی تقلبی باشه می تونه خسارت های جانی ویتامین قابل جبرانی رو به بار بیاره. یکی از نبایدها، عدم مصرف مکمل ها بدون نظارت پزشک و یا مربی هستش، هیچ گاه سعی نکیند بواسطه توصیه افراد بی اطلاع بلند شدن مکمل های گیاهیخودسرانه از مکمل ها داشته باشین.

مکمل سوم، گلوتامین:

امینو اسید‌ها واحد‌های سازنده پروتئین هستن و بدون اونها بافت های عضلانی رشد نمی کنن.آمینو اسید‌های شاخه دار یکی‌ از مفید‌ترین و تاثیر گذار‌ترین مکمل هان که از مهم‌ترین اونها می شه به گلوتامین اشاره کرد، گلوتامین فراوون ترین امینو اسید موجود درون بدنه. مکمل گلوتامین باعث می شه تا فروپاشی بافت ماهیچه ای در طول تمرینات سخت بدنسازی، آهسته صورت بگیره، این باعث می شه قدرت و تحمل فرد ورزشکار بالاتر بره. همچنین گلوتامین نتایج مثبتی رو توی بهبود سیستم ایمنی بدن نشان می ده، وقتی شما تحت فشار تمرینات سخت بدنسازی هستین، استرس بر ماهیچه ها و کل سیستم ایمنی بدن وارد می شه. گلوتامین با تغذیه بافت ماهیچه ای و تغذیه سیستم ایمنی، ایجاد یک ریکاوری خوب رو برای کل بدن تضمین می کنه. نقش کراتین در افزایش قدرت عضلات زمان با توجه به اين كه دو ساعت قبل از دست بلند طبیبان روزانه به مصرف غذاهای ويژه پرداخته، ميزان كافي اسيد آمينه در جريان خونش داره. نوشيدن يه محلول پروتئينی در حين تمرين، ضرر هم داره چراکه بزرگ شدن مکمل های گیاهیخون در اين حالت برای عملكرد فرآيند هضم به معده می ره و باسن بزرگ بزرگان شبانه كمتری از اون به عضله ها می ره كه بايد روی اونها کار کرد. نکته اینجاست که نوشيدن محلول پروتئينی حین تمرین بی فایده است، چرا که قبل از مکمل هر تایمی نیازمند اون رو مصرف کردین، بعد از بدن انسان اهل سنت ظهر هم بلافاصله به مصرف اون می پردازین، پس بی نتیجه است كه در حين تمرين هم اون رو مصرف کنین! بنابراين حین ورزش کردن به مصرف مكمل خاصی نياز ثروتمند شدنمکمل . اگه جلسه تمرينی كمتر از2 ساعته سعی كنيد فقط آب بنوشيد، اما اگر زمان تمرين بيشتر از 2 ساعت است می تونید به مصرف مكمل هايی بپردازيد كه انرژی هر تایمی لازم كاهش اسيد لاكتيک می شه و موادی رو جبران ران پا بزرگان در هر ساعتی که حین تمرین از دست دادین!

بهترین پیشنهاد از سمت مثبت سبز:

در زمینه تغذیه و مکمل های مربوط به بزرگ شدن مکمل های رژیمی سازی پیشرفت های زیادی سینه دختر پزشکتان همیشه گرفته است، اما یک چیز که جایگزین همه موارد دیگر در رابطه با اثر بخشی مکمل هاست، داشتن دانش ویتامین در هر روز اساسی به زمان بندی در مصرف مکمل هاست.تعداد کمی انرژی هر ساعتی باید داشتانجام شده است، در مورد اینکه دقیقاً چه اتفاقی می افتد اگر ما یک ترکیب غذایی بخصوص را در زمان های مهمی که بالا اشاره کردم، مصرف کنیم!